I . Rodzaj zadania, warunki, termin i wysokość środków publicznych przeznaczonych na jego realizację:
1. Promocja Miasta poprzez sport w zimowej dyscyplinie olimpijskiej:
Przedmiotem konkursu jest promocja Miasta Oświęcim w zimowej dyscyplinie olimpijskiej poprzez szkolenie sportowe, uzyskiwane wyniki, udział w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych. Promocja Miasta ukierunkowana powinna być na przekazaniu jak największej liczbie odbiorców informacji o wsparciu udzielonym przez miasto Oświęcim.
Działania promocyjne powinny obejmować w szczególności:
– umieszczenie nazwy miasta Oświęcim w nazwie drużyny reprezentującej Oferenta,
– organizację zawodów sportowych w Oświęcimiu (meczy, turniejów) w ramach udziału w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych; dostępnych dla jak największej liczby publiczności,
– udział w zawodach sportowych w innych miejscach niż Oświęcim w ramach tego samego ww. współzawodnictwa,
– nadanie miastu tytułu jedynego „Głównego Partnera” drużyny reprezentującej Oferenta wraz z prezentacją takiej informacji w działaniach medialnych tj. na stronie internetowej (poprzez umieszczenie takiej informacji wraz z herbem miasta na głównej stronie z aktywnym linkiem do strony internetowej Zamawiającego) w mediach społecznościowych (wykorzystywanych przez Oferenta) oraz podczas konferencji prasowych lub innych kontaktów z mediami,
– umieszczenie na strojach sportowych zawodników i trenerów uzgodnionych znaków Miasta Oświęcim oraz nazwy,
– umieszczenie na telebimie lub innych dostępnych na obiekcie publicznych nośnikach multimedialnych reklamy Miasta Oświęcim (dokładne treść do uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta),
– umieszczenie na telebimie filmu promocyjnego udostępnionego przez Wydział Promocji Miasta,
– umieszczenie herbu miasta z tekstem „Główny Partner” na wszystkich drukach promocyjnych (plakaty, bilety, zaproszenia, broszury),
– umieszczenie w widocznych miejscach banerów promocyjnych miasta,
– oznaczenie oficjalnych profili miejskich https://www.facebook.com/MiastoOswiecim i https://www.facebook.com/OswiecimTuSieDzieje/ w mediach społecznościowym prowadzonych przez Oferenta,
– kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Oświęcim w wypowiedziach publicznych i medialnych dotyczących udzielonego wsparcia,
– promocję w mediach ogólnopolskich poprzez relacje w telewizji publicznej lub jej oddziałach oraz w relacjach internetowych.
Oferta może obejmować również inne działania promocyjne zaproponowane przez Oferenta.
Wykorzystanie herbu miasta Oświęcim lub innych miejskich znaków graficznych w działaniach marketingowych związanych z realizacją zadania wymaga uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta.
2. Termin realizacji zadania: 1.01.2024 r. do 30.04.2024 r.
3. Wysokość środków planowanych do przekazania w formie dotacji – kwota 850.000,00 zł
Pełne ogłoszenie konkursu i wzór oferty dostępny – tutaj