Na podstawie uchwały Nr XVII/332/12 Rady Miasta Oświęcim z dnia 25 stycznia 2012 roku w sprawie: określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy Miasto Oświęcim dla podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku, sposobu jej rozliczania oraz trybu kontroli wykonywania zleconego zadania Prezydent Miasta Oświęcim w dniu 4 grudnia 2024 r. ogłasza otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań w zakresie promocji Miasta Oświęcim poprzez sport w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia 2025 r.
Przedmiotem konkursu jest promocja Miasta Oświęcim w zimowej dyscyplinie olimpijskiej poprzez szkolenie sportowe, uzyskiwane wyniki, udział w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych. Promocja ukierunkowana powinna być na przekazaniu jak największej liczbie odbiorców informacji o mieście Oświęcim.
Działania promocyjne obejmować powinny w szczególności:
– organizację zawodów sportowych w Oświęcimiu (meczy, spotkań, turniejów) w ramach udziału w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych; dostępnych dla jak największej liczby publiczności,
– zamieszczenie nazwy miasta Oświęcim w nazwie drużyny reprezentującej Oferenta,
– nadanie miastu tytułu jedynego „Głównego Partnera” drużyny reprezentującej Oferenta wraz z prezentacją takiej informacji w działaniach medialnych tj. na stronie internetowej (poprzez umieszczenie takiej informacji wraz z herbem miasta na głównej stronie z aktywnym linkiem do strony internetowej Zamawiającego) w mediach społecznościowych (wykorzystywanych przez Oferenta) oraz podczas konferencji prasowych lub innych kontaktów z mediami,
– umieszczenie na strojach sportowych zawodników i trenerów uzgodnionych znaków Miasta Oświęcim oraz nazwy,
– umieszczenie na telebimie lub innych dostępnych nośnikach multimedialnych reklamy Miasta Oświęcim (dokładne treść do uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta),
– umieszczenie herbu miasta z tekstem „Główny Partner” na wszystkich drukach promocyjnych (plakaty, bilety, zaproszenia, broszury),
– umieszczenie w widocznych miejscach obiektu z których korzystać będzie oferent – banerów promocyjnych miasta,
– oznaczenie oficjalnych profili miejskich na portalu społecznościowym Facebook https://www.facebook.com/MiastoOswiecim i https://www.facebook.com/OswiecimTuSieDzieje/ w informacjach o wydarzeniach związanych z ofertą w mediach społecznościowych prowadzonych przez Oferenta,
– kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Oświęcim w wypowiedziach publicznych i medialnych przedstawicieli Oferenta,
– promocję w mediach ogólnopolskich poprzez relacje w telewizji publicznej lub jej oddziałach oraz w relacjach internetowych.
Oferta może obejmować również inne działania promocyjne zaproponowane przez Oferenta.
Uwaga! Wykorzystanie herbu miasta Oświęcim lub innych miejskich znaków graficznych w działaniach marketingowych związanych z realizacją zadania wymaga uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta Oświęcim.
Wysokość środków planowanych do przekazania w formie dotacji – 800.000,00 zł
Termin realizacji zadania: 1.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
Pełne ogłoszenie konkursu i wzór oferty dostępny – tutaj