Oświęcim, dnia 6 grudnia 2024 r.
Znak sprawy:
GA.6220.9.2024.III
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Oświęcim
Działając na podstawie art. 74 ust. 3 i ust. 3f ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1112) w nawiązaniu do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
zawiadamiam strony postępowania administracyjnego o
1. Wydaniu w dniu 6 grudnia 2024 r. decyzji nr 8/2024 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Zwiększenie ilości odpadów przeznaczonych do zbierania w ramach punktu do zbierania odpadów przy ulicy Stara Droga 1 w miejscowości Oświęcim dla firmy FUH LAVENIR – 32-600 Oświęcim, ul. Stara Droga 1, część działek nr 1773/146 i 1773/145 obręb Monowice, jed. ew. Oświęcim-Miasto”.
Inwestor: Pani Joanna Kiełek prowadząca działalność pod nazwą: Joanna Kiełek Firma Usługowo Handlowa LAVENIR, ul. Szpitalna 118/1, 32-600 Oświęcim.
2. Możliwości wniesienia przez strony postępowania odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie ul. Juliusza Lea 10, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Oświęcim, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
Strony niniejszego postępowania administracyjnego zawiadamiane są o wydaniu decyzji poprzez obwieszczenie. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Od tej daty należy liczyć termin przysługujący na odwołanie się od decyzji.
3. Zgodnie z art. 49b ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego – strony postępowania mogą wnieść wniosek o wydanie odpisu decyzji. Wniosek należy złożyć na dziennik podawczy Urzędu Miasta Oświęcim osobiście, listownie lub za pośrednictwem systemu ePUAP.
Oświęcim, dnia 6 grudnia 2024 r.
Znak sprawy:
GA.6220.9.2024.III
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Oświęcim
Działając na podstawie art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1112)
podaję do publicznej wiadomości informację o
1. Wydaniu w dniu 6 grudnia 2024 r. decyzji nr 8/2024 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Zwiększenie ilości odpadów przeznaczonych do zbierania w ramach punktu do zbierania odpadów przy ulicy Stara Droga 1 w miejscowości Oświęcim dla firmy FUH LAVENIR – 32-600 Oświęcim, ul. Stara Droga 1, część działek nr 1773/146 i 1773/145 obręb Monowice, jed. ew. Oświęcim-Miasto”.
Inwestor: Pani Joanna Kiełek prowadząca działalność pod nazwą: Joanna Kiełek Firma Usługowo Handlowa LAVENIR, ul. Szpitalna 118/1, 32-600 Oświęcim.
2. Możliwości zapoznania się z treścią przedmiotowej decyzji oraz z dokumentacją sprawy, w tym ze stanowiskami: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie, Dyrektora Zarządu Zlewni w Krakowie i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Oświęcimiu, w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Oświęcim, ul. Władysława Jagiełły 23, w godzinach pracy Urzędu, po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie – 33 842 92 22.
Wywieszono na tablicy informacyjnej od dnia: 09.12.2024 r.
Zgodnie z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko – treść przedmiotowej decyzji została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Oświęcim wraz z publikacją niniejszego obwieszczenia w dniu: 09.12.2024 r.