20.03.2020

Oświęcim. Biura Obsługi Klienta PGNiG zamknięte

 

Logo PGNiG

PGNiG Obrót Detaliczny informuje, że powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników od 14 marca aż do odwołania zamknięte są wszystkie Biura Obsługi Klienta. Większość spraw można załatwić za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, które umożliwia m. in.: zawarcie nowej umowy gazowej, podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej, podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach, kontrolę bieżącego salda płatności obsługę płatności elektronicznych, wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej, zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie, zmianę grupy taryfowej, przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty, kontakt na wybrany temat poprzez formularz oraz zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 19.W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinię prosimy o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mailowo: kontakt@pgnig.pl
O wszelkich zmianach spółka będzie informować na stronie www.pgnig.pl.