03.10.2014

Oświęcim wśród 25 polskich marek

Oświęcim został dostrzeżony w zestawieniu polskich marek 25-lecia. Wczoraj w Warszawie wręczono wyróżnienia w trzech kategoriach: Ludzie dla Polski, Polskie Produkty, Miejsce i Wydarzenia, przyznanych przez magazyn „Brief”. – Wizerunek Polski na świecie budują nie tylko marki i ludzie, ale także wyjątkowe miejsca i wydarzenia – podkreślali organizatorzy. 
Oświęcim znalazł się wśród 25 wyróżnionych w kategorii Miejsce i Wydarzenia. Organizatorzy zauważyli, że miastu o ponad 800-letniej historii udało się przełamać wizerunek związany do tej pory wyłącznie z byłym obozem zagłady Auschwitz-Birkenau, dzięki działaniom kulturalnym. Zwłaszcza organizacji Life Festival Oświęcim, wydarzenia o charakterze wizerunkowym, które pozwala postrzegać Oświęcim nie tylko jako miejsce pamięci, ale też miasto ważnych festiwalowych projektów.

Oświęcim został dostrzeżony w zestawieniu polskich marek 25-lecia. Wczoraj w Warszawie wręczono wyróżnienia w trzech kategoriach: Ludzie dla Polski, Polskie Produkty, Miejsce i Wydarzenia, przyznanych przez magazyn „Brief”. – Wizerunek Polski na świecie budują nie tylko marki i ludzie, ale także wyjątkowe miejsca i wydarzenia – podkreślali organizatorzy. 
Oświęcim znalazł się wśród 25 wyróżnionych w kategorii Miejsce i Wydarzenia. Organizatorzy zauważyli, że miastu o ponad 800-letniej historii udało się przełamać wizerunek związany do tej pory wyłącznie z byłym obozem zagłady Auschwitz-Birkenau, dzięki działaniom kulturalnym. Zwłaszcza organizacji Life Festival Oświęcim, wydarzenia o charakterze wizerunkowym, które pozwala postrzegać Oświęcim nie tylko jako miejsce pamięci, ale też miasto ważnych festiwalowych projektów.

Oświęcim znalazł się w doborowym towarzystwie. W kategorii Miejsce i Wydarzenie wyróżnione zostały m. in. Kraków, Poznań, Kopalnia Soli w Wieliczce, Jasna Góra, Off Plus Camera, Camerimage, Mazury, Toruń, Puszcza Białowieska, Trójmiasto, Warszawa, Tour de Pologne, Solidarność, Malbork, Wrocław, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. – Wybór 25. polskich miejsc i wydarzeń, które stanowią ważne dziedzictwo dla Polaków i które są też atrakcyjne lub mają dużą szansę takimi być dla turystów, inwestorów oraz obserwatorów z zagranicy, to wyzwanie karkołomne. Postanowiliśmy jednak podjąć je i sprawdzić, co też sami sobie oraz całemu światu mamy do zaoferowania – wyjaśnia na łamach magazynu Michał Wolski zastępca redaktora naczelnego.

 

 

 

Wyróżnienia rozdane – 25/25 lat: Marki dla Polski

Wyróżnione marki:

Marki komercyjne: 4F, Asseco Poland, Atlas, CD PROJEKT, DICE+, Dr Irena Eris, Fakro, GPW, Hortex, Inglot Cosmetics, KGHM, Lotos, LOTTO, Oknoplast, PESA, PKO, Platige Image, PLL LOT, PZU, Reserved, Solaris, Verva, Wyborowa, X-TB, Żubrówka

Ludzie: Tomasz Bagiński, Zbigniew Boniek, Leszek Czarnecki, Marcin Gortat, Agnieszka Holland, Krzysztof Hołowczyc, Krzysztof Kieślowski, Justyna Kowalczyk, Robert Kubica, Jan Kulczyk, Mateusz Kusznierewicz, Stanisław Lem, Robert Lewandowski, Adam Małysz, Leszek Możdżer, Jerzy Owsiak, Jan Paweł II, Krzysztof Penderecki, Roman Polański, Agnieszka Radwańska, Anja Rubik, Tomasz Stańko, Andrzej Wajda, Wilhelm Sasnal, Lech Wałęsa

Miejsca i wydarzenia: Audioriver, Camerimage, Jasna Góra, Konkurs Chopinowski, Kraków, Mazury, Morskie Oko, Off Plus Camera, Open’er Festiwal, Oświęcim, Poznań, Puszcza Białowieska, PWSFiT w Łodzi, Solidarność, Stadnina Koni Janów Podlaski, Toruń, Tour de Pologne, Trójmiasto, Warszawa, Wieliczka, Woodstock, WOŚP, Wrocław, Zamek w Malborku, Zatoka Pucka

Mecenas tytułu: Totalizator Sportowy – właściciel marki Lotto
Partner Strategiczny: PKO Bank Polski
Partnerzy: Marvipol Development oraz PAIiIZ
Partnerzy Gali: Pure Sky Club, Maciaga.pl
Patroni medialni: Polskie Radio, Telewizja Polska, Bankier,pl i PRoto

::

Magazyn „Brief“ jest miesięcznikiem o ogólnopolskim zasięgu czytanym przez blisko
30 tysięcy osób: poprzez prenumeratę, sprzedaż w Empikach i Inmedio oraz dystrybucję podczas najważniejszych eventów biznesowych. „Brief” to magazyn o tym, jak osiągnąć sukces w biznesie. Skierowany do ludzi przedsiębiorczych – bez względu na skalę działania czy branżę. W „Briefie” prezentowane są m.in. sylwetki osób i firm, które odniosły sukces, traktując innowacyjność jako sposób na wyróżnienie się i tworzenie przewagi konkurencyjnej. Magazyn „Brief” pokazuje biznes i gospodarkę z punktu widzenia i dla tych, którzy mają największy wkład w jej rozwój, czyli sektora małych i średnich przedsiębiorstw, często startupów, nie zapominając przy tym oczywiście o największych koncernach
i przedsiębiorstwach. „Brief” to także pierwszy magazyn branżowy w wersji tabletowej, stała porcja wiedzy i inspiracji z wydania drukowanego, wzbogacona o elementy multimedialne oraz dodatkową zawartość redakcyjną.