Na podstawie uchwały Nr XVII/332/12 Rady Miasta Oświęcim z dnia 25 stycznia 2012 roku w sprawie: określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu gminy Miasto Oświęcim dla podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku, sposobu jej rozliczania oraz trybu kontroli wykonywania zleconego zadania
Prezydent Miasta Oświęcim ogłasza w dniu 16 maja 2025 r.
otwarty konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań
w zakresie promocji Miasta Oświęcim poprzez sport
w okresie od 15 czerwca do 31 grudnia 2025 r.
Przedmiotem konkursu jest promocja Miasta Oświęcim w zimowej dyscyplinie olimpijskiej poprzez szkolenie sportowe, uzyskiwane wyniki, udział w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych. Promocja Miasta ukierunkowana powinna być na przekazanie jak największej liczbie odbiorców informacji o wsparciu udzielonym przez miasto Oświęcim.
Działania promocyjne obejmować powinny w szczególności:
– organizację zawodów sportowych w Oświęcimiu (meczy, spotkań, turniejów) w ramach udziału w krajowym współzawodnictwie sportowym prowadzonym przez jeden z polskich związków sportowych; dostępnych dla jak największej liczby publiczności,
– zamieszczenie nazwy miasta Oświęcim w nazwie drużyny reprezentującej Oferenta,
– nadanie miastu tytułu jedynego „Głównego Partnera” drużyny reprezentującej Oferenta wraz z prezentacją takiej informacji w działaniach medialnych tj. na stronie internetowej (poprzez umieszczenie takiej informacji wraz z herbem miasta na głównej stronie z aktywnym linkiem do strony internetowej Zamawiającego) w mediach społecznościowych (wykorzystywanych przez Oferenta) oraz podczas konferencji prasowych lub innych kontaktów z mediami,
– umieszczenie na strojach sportowych zawodników i trenerów uzgodnionych znaków Miasta Oświęcim oraz nazwy,
– umieszczenie na telebimie lub innych dostępnych nośnikach multimedialnych reklamy Miasta Oświęcim (dokładne treści do uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta),
– umieszczenie herbu miasta z tekstem „Główny Partner” na wszystkich drukach promocyjnych (plakaty, bilety, zaproszenia, broszury, gadżety promocyjne),
– umieszczenie w widocznych miejscach obiektów, z których korzystać będzie oferent – banerów promocyjnych miasta,
– oznaczenie oficjalnych profili miejskich: https://www.facebook.com/MiastoOswiecim i https://www.facebook.com/OswiecimTuSieDzieje/ na portalu społecznościowym Facebook, w postach związanych z realizacją oferty, na profilu prowadzonym przez Oferenta,
– oznaczenie oficjalnych profili miejskich: oswiecim_pl i oswiecim.tusiedzieje na portalu społecznościowym Instagram, w postach związanych z realizacją oferty, na profilu prowadzonym przez Oferenta,
– wprowadzanie każdego wydarzenia związanego z realizacją oferty do Miejskiego Kalendarza Wydarzeń dostępnego pod adresem strony internetowej https://oswiecimtusiedzieje.pl/,
– kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Oświęcim w wypowiedziach publicznych i medialnych dotyczących udzielonego wsparcia,
– promocję w mediach ogólnopolskich poprzez relacje w telewizji publicznej lub jej oddziałach oraz w relacjach internetowych.
Oferta może obejmować również inne działania promocyjne zaproponowane przez Oferenta.
Wykorzystanie herbu miasta Oświęcim lub innych miejskich znaków graficznych w działaniach marketingowych związanych z realizacją zadania wymaga uzgodnienia z Wydziałem Promocji Miasta.
2.
Termin realizacji zadania: 15.06.2025 r. do 31.12.2025 r.
3.
Wysokość środków planowanych do przekazania w formie dotacji – 750.000,00 zł
Pełne ogłoszenie konkursu i wzór oferty dostępny – tutaj