12.01.2024

Zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w Oświęcimiu w rejonie ulic Władysława Jagiełły, Ceglanej i Pod Olszyną oraz opracowania prognozy oddziaływania ustaleń w/w planu na środowisko

Oświęcim, 9 stycznia 2024 r.

Znak sprawy:

GA.6721.122.3.2024.II

OGŁOSZENIE

Prezydenta Miasta Oświęcim

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) w związku z Uchwałą Nr LXVIII/1060/2023 Rady Miasta Oświęcim z dnia 25 października 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz na podstawie art. 3 ust.1 pkt 11c, art. 30, art. 39, art. 40, art. 41 oraz art. 42 pkt 1 w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),

zawiadamiam

o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

dla terenu położonego w Oświęcimiu w rejonie ulic Władysława Jagiełły, Ceglanej i Pod Olszyną oraz opracowania prognozy oddziaływania ustaleń w/w planu na środowisko

 

Wnioski do w/w planu należy składać na piśmie na adres: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, pocztą lub osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pokój nr 1, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej w formie dokumentu elektronicznego na adres sekretariat@um.oswiecim.pl, w terminie do dnia 6 lutego 2024 r.

Organem właściwym w sprawie rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Oświęcim. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazanie, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz przedmiot wniosku.

Zgodnie z art. 50, w związku z art. 46 pkt 1, ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r. poz. 1094 ze zm.) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wymaga przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

Zgodnie z art. 40 w/w ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko, mogą być wnoszone w formie pisemnej do Prezydenta Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres sekretariat@um.oswiecim.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w terminie do dnia 6 lutego 2024 r.

Z niezbędną dokumentacją można zapoznać się w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Oświęcim, ul. Jagiełły 23, pokój nr 22, w godzinach pracy Urzędu.

ogłoszenie

uchwała przystąpienie

druk

 

Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą – art. 13 RODO

Na podst. art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane RODO) – DZ.U.UE L119, w związku z art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, informuję, że:

Administrator Danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Oświęcim,

z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. Zaborskiej 2

Inspektor Ochrony Danych

Kontakt: iod@oswiecim.um.gov.pl, nr telefonu 33 84 -239-63 lub na adres siedziby administratora

Cele przetwarzania danych

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu rozpatrzenia wniosku/uwagi na potrzeby ww. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 17 pkt 11-14, w związku z art. 18 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 12 pkt 16 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Okres przechowywania

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt.

Odbiorcy Twoich danych

Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa – Wojewodzie Małopolskiemu oraz projektantowi, na podstawie umowy powierzenia.

Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

  1. prawo dostępu do swoich danych osobowych,

  2. prawo do żądania sprostowania danych osobowych,

  3. prawo ograniczenia przetwarzania.

W związku z przetwarzaniem danych osobowych uzyskanych w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych prawo, o którym mowa w art. 15 lit g RODO (jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie dostępne informacje o ich źródle) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której te dane pozyskano.

Prawo wniesienia skargi

W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o konieczności podania danych

Podanie danych – imię, nazwisko i adres – jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych wniosek/uwaga nie będzie rozpatrywany.